Q10 Treatment Essence 18g

BOYA Q10 Treatment Essence 18g

By BOYA
အေသးစိတ္ ၾကည္႕ရွဳရန္
အဓိက အေၾကာင္းအရာမ်ား
  • ဂ်ပန္နည္းပညာျဖင္႔ ထုတ္လုပ္ထားျခင္း
  • ဆံပင္သားကို အားျဖည္႔ေပးျခင္း
  • ဗီတာမင္မ်ားျပည္႔၀စြာပါ၀င္ျခင္း
  • ဆံပင္မ်ားကို ေပ်ာ႔ေပ်ာင္းေစျခင္း
  • ဆံပင္အကၽြတ္သက္သာျခင္း
  • ဆံပင္သားကို သန္မာေစျခင္း
  • ေရာင္းခ်သူ 7 Seas Winner Trading Co.,Ltd
  • ပစၥည္းပို႕ရန္ ၾကာခ်ိန္ 2 - 4 ရက္ ရုံးဖြင့္ရက္အတြင္း ပို႕ေပးပါသည္။ သႀကၤန္ပိတ္ရက္ေၾကာင့္ပို႕ေဆာင္ခ်ိန္ၾကာျမင့္ႏုိင္ပါသည္။
ပစၥည္းေရာက္ ေငြေခ်စနစ္
၇ရက္အတြင္း အခမဲ့ျပန္ပို႕ႏိုင္မွဳ

အေသးစိတ္ၾကည့္ရန္ : Return Policy

ကုန္ပစၥည္း စစ္မွန္မွဳ
  • 5 မွတ္
    (1)
  • 4 မွတ္
    (0)
  • 3 မွတ္
    (0)
  • 2 မွတ္
    (0)
  • 1 မွတ္
    (0)
ပ်မ္းမွ်အမွတ္ေပးခ်က္
5
1 ႏႈန္းအား အေျခခံ၍
ဤကုန္ပစၥည္းအား သင္ယခင္က သံုးစြဲဖူးပါသလား?
သံုးသပ္ခ်က္ ေရးရန္
Boya မွ ထုတ္လုပ္ေသာ Q10 Treatment Essence 18g သည္ ဂ်ပန္နည္းပညာျဖင္႔ ထုတ္လုပ္ထားျပီး ဆံပင္ကို အထူးပင္ အားျဖည္႔ေပးမည္ျဖစ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္မ်ားျပည္႔၀စြာပါ၀င္ေသာေၾကာင္႔ ဆံပင္မ်ားကို အထူးပင္ေပ်ာ႔ေပ်ာင္းေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဆံပင္အကၽြတ္သက္သာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆံပင္သားကိုလည္း သန္မာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ဆံပင္ႏွစ္ခြျဖစ္ျခင္းမ်ားကိုသက္သာၿပီးဦးေရျပားကိုေအးျမေစပါသည္။ထို႔အျပင္ဆံပင္အဆီထြက္ျခင္းကိုသက္သာေစပါသည္။အနံေလးမွစသင္းပ်ံၿပီလူတိုင္းအသံုးျပဳႏိုင္ပါသည္။ ယခုပစၥည္းအား shop.com.mm online shoppoing mall တြင္၀ယ္ယူရရွိႏိုင္ပါသည္။
အဓိက အေၾကာင္းအရာမ်ား
  • ဂ်ပန္နည္းပညာျဖင္႔ ထုတ္လုပ္ထားျခင္း
  • ဆံပင္သားကို အားျဖည္႔ေပးျခင္း
  • ဗီတာမင္မ်ားျပည္႔၀စြာပါ၀င္ျခင္း
  • ဆံပင္မ်ားကို ေပ်ာ႔ေပ်ာင္းေစျခင္း
  • ဆံပင္အကၽြတ္သက္သာျခင္း
  • ဆံပင္သားကို သန္မာေစျခင္း
  • အိမ္တိုင္ရာေရာက္၀န္ေဆာင္မွဳအတြက္၀န္ေဆာင္ခေပးရန္လိုအပ္ပါသည္။
ကုန္ပစၥည္းအခ်က္အလက္ Q10 Treatment Essence 18g
SKU
BO821HB0YFL00NAFAMZ
Weight (kg)
0.018
ဤပစၥည္းကို ၀ယ္ၿပီးအဆင္မေျပလွ်င္ ျပန္လည္ေပးပို႕ႏုိင္ပါသလား?

ဤပစၥည္းကို ၀ယ္ယူၿပီး အဆင္မေျပမွဳ တစ္စံုတရာ ရွိပါက သင္လက္ခံရရွိေသာေန႕မွ စ၍ ၇ရက္အတြင္း ျပန္လည္ ေပးပို႕ၿပီး ေငြျပန္ထုတ္ယူႏုိင္ပါသည္။
လာပို႕ေသာ ပစၥည္းမွားယြင္းေနျခင္း (သို႕) ပ်က္စီးေနျခင္းမ်ားအတြက္သာ ျပန္လည္ပို႕ေဆာင္ျခင္းကို လက္ခံမည္ ျဖစ္ပါသည္။ အျခားအေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားႏွင့္ ျပန္လည္ေပးပို႕ျခင္းကို လက္မခံပါ။



မည္ကဲ့သို႕ျပန္လည္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသလဲ?

သင္၏ေအာ္ဒါကို အြန္လုိင္းမွ တဆင့္ ျပန္လည္ေပးပို႕ရန္ ဆက္သြယ္ႏိုင္သကဲ့သို႕ Customer Service : 01-8604371 သို႕ဆက္သြယ္ၿပီး အေၾကာင္းၾကားႏုိင္ပါသည္။



မည္သည္႕အေျခအေနမ်ားလိုအပ္ပါသလဲ?

ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ားႏွင့္ကိုက္ညီမွဳရွိပါက သင္၏ ျပန္လည္ေပးပို႕မွဳကိုလက္ခံႏိုင္ပါသည္။

- ကုန္ပစၥည္းတြင္ seal ကပ္ခြာပါရွိလွ်င္ မပ်က္ရပါ။

- ကုန္ပစၥည္း၏ အထုတ္အပိုးမွာ နဂိုမူလအတုိင္း ျဖစ္ရပါမည္။

- ကုန္ပစၥည္းသည္ အသစ္အတိုင္းရွိရမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳထားျခင္း မရွိရပါ။

- ကုန္ပစၥည္း ပ်က္စီးယုိယြင္းေနျခင္း မရွိရပါ။


လဲလွယ္/ေပးပို႕လုိေသာ ကုန္ပစၥည္းအား ကြ်ႏု္ပ္တုိ႕ဘက္မွ လာေရာက္မယူခင္ (သို႕) သင္ျပန္လာမေပးခင္ အထိ ပစၥည္းအား နဂိုမူလပံုစံအတိုင္း ထိန္းသိမ္းထားရပါမည္။ အကယ္၍ ကုန္ပစၥည္း (သို႕) ထုတ္ပိုးထားေသာ ပါကင္ ပ်က္စီးေနပါက ျပန္လည္ ေပးပို႕မွဳကို လက္ခံမည္ မဟုတ္ေသာေၾကာင္ ကုန္ပစၥည္းအား ေသေသခ်ာခ်ာ ထိန္းသိမ္း ထားရွိရန္ လိုအပ္ပါသည္။



ေနာက္ထပ္ မည္သည္႕အဆင့္ေတြလိုအပ္ပါသလဲ?

သင္၀ယ္ယူခဲ့ေသာကုန္ပစၥည္းအား ျပန္လည္ေပးပို႕လုိေၾကာင္း အေၾကာင္းၾကားၿပီးပါက ကြ်ႏု္ပ္တို႕မွ ပစၥည္းျပန္လည္ပို႕ေဆာင္ရန္ သင့္အား ဆက္သြယ္ေပးပါမည္


သင္ကိုယ္တုိင္လည္း ကြ်ႏု္ပ္တုိ႕၏ ရုံးသို႕ လာေရာက္ေပးပို႕ႏုိင္ပါသည္။

- အကယ္၍ ကြ်ႏ္ုပ္တုိ႕၏ စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမွဳ မရွိပါက ေငြျပန္အမ္းျခင္း မရွိဘဲ ကုန္ပစၥည္းအား သင့္ထံသို႕ ျပန္လည္ေပးပို႕မည္ျဖစ္ပါသည္။ - ျပန္ပို႕ေသာကုန္ပစၥည္းအား စစ္ေဆးၿပီး စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမွဳရွိပါက ရုံးဖြင့္ရက္ (အမ်ားဆံုး) ၁၄ရက္အတြင္း ပစၥည္းတန္ဖိုး ျပန္အမ္းေငြအား ျပန္ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္ပါသည္။