G88+ (2G) Dual SIM – အနက္ေရာင္
Hello

Hello G88+ (2G) Dual SIM – အနက္ေရာင္

အေသးစိတ္ ၾကည္႕ရွဳရန္
အဓိက အေၾကာင္းအရာမ်ား
  • One Year Official Warranty
  • Dual SIM support
  • Display Size: 2.8"
  • Display Resolution: 240 x 320
  • VGA Camera
  • ROM: 32MB
  • ေရာင္းခ်သူ Hello Mobile
  • ပစၥည္းပို႕ရန္ ၾကာခ်ိန္ 2 - 4 ရက္ ရုံးဖြင့္ရက္အတြင္း ပို႕ေပးပါသည္။
    အာမခံခ်က္
    ပစၥည္းအာမခံ အေၾကာင္းဖတ္ရန္ ဤေနရာကိုႏွိပ္ပါ
    One Year
ပစၥည္းေရာက္ ေငြေခ်စနစ္
၇ရက္အတြင္း အခမဲ့ျပန္ပို႕ႏိုင္မွဳ

အေသးစိတ္ၾကည့္ရန္ : Return Policy

ကုန္ပစၥည္း စစ္မွန္မွဳ
  • 5 မွတ္
    (1)
  • 4 မွတ္
    (0)
  • 3 မွတ္
    (0)
  • 2 မွတ္
    (0)
  • 1 မွတ္
    (0)
ပ်မ္းမွ်အမွတ္ေပးခ်က္
5
1 ႏႈန္းအား အေျခခံ၍
ဤကုန္ပစၥည္းအား သင္ယခင္က သံုးစြဲဖူးပါသလား?
သံုးသပ္ခ်က္ ေရးရန္
Hello အမွတ္တံဆိပ္ G88+ ကီးပတ္ဖုန္းသည္ 2G ကြန္ရက္တြင္ လိုင္းဆြဲအားေကာင္းမြန္ၿပီး အသံၾကည္လင္ျပတ္သားစြာ အသံုးျပဳႏုိင္မည့္ ဆင္းမ္ကဒ္ႏွစ္ကဒ္သံုး ဖုန္းတစ္လံုးျဖစ္ပါသည္။ VGA ကင္မရာပါရွိၿပီး 2.8 လက္မအ႐ြယ္ LCD မ်က္ႏွာျပင္ေပၚတြင္ ႐ုပ္ပံုမ်ားကို ၾကည္လင္ျပတ္သားစြာ ၾကည့္႐ႈနိုင္ပါသည္။ G88+ Keypad ဖုန္း၌ 800mAh ဘက္ထရီကို အသံုးျပဳထားသျဖင့္ ၾကာ႐ွည္အသုံးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ ယခုပစၥည္းအား Shop.com.mm Online Shopping Mall တြင္ ၀ယ္ယူရရိွႏိုင္ပါသည္။
အဓိက အေၾကာင္းအရာမ်ား
  • One Year Official Warranty
  • Dual SIM support
  • Display Size: 2.8"
  • Display Resolution: 240 x 320
  • VGA Camera
  • ROM: 32MB
  • RAM: 32MB
  • Battery: 800 mAh
  • Additional shipping fees will be charged.
ကုန္ပစၥည္းအခ်က္အလက္ G88+ (2G) Dual SIM – အနက္ေရာင္
SKU
HE369EL0LHU0WNAFAMZ
ေမာ္ဒယ္လ္
G 88 +
Weight (kg)
0.06
Colour
Black
Display Size (inches)
2.8
Product warranty
One Year
ဤပစၥည္းကို ၀ယ္ၿပီးအဆင္မေျပလွ်င္ ျပန္လည္ေပးပို႕ႏုိင္ပါသလား?

ဤပစၥည္းကို ၀ယ္ယူၿပီး အဆင္မေျပမွဳ တစ္စံုတရာ ရွိပါက သင္လက္ခံရရွိေသာေန႕မွ စ၍ ၇ရက္အတြင္း ျပန္လည္ ေပးပို႕ၿပီး ေငြျပန္ထုတ္ယူႏုိင္ပါသည္။



မည္ကဲ့သို႕ျပန္လည္ေပးပို႕ႏိုင္ပါသလဲ?

သင္၏ေအာ္ဒါကို အြန္လုိင္းမွ တဆင့္ ျပန္လည္ေပးပို႕ရန္ ဆက္သြယ္ႏိုင္သကဲ့သို႕ Customer Service : 01-8604371 သို႕ဆက္သြယ္ၿပီး အေၾကာင္းၾကားႏုိင္ပါသည္။



မည္သည္႕အေျခအေနမ်ားလိုအပ္ပါသလဲ?

ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ားႏွင့္ကိုက္ညီမွဳရွိပါက သင္၏ ျပန္လည္ေပးပို႕မွဳကိုလက္ခံႏိုင္ပါသည္။

- အထုတ္အပိုးအား ဖြင့္ၿပီးမွ ကုန္ပစၥည္းမွားယြင္းျခင္း (သို႕) ပ်က္စီးေနျခင္းေၾကာင့္ ျပန္လဲလုိသည္မွ လြဲ၍ အျခားအေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားအတြက္ ကုန္ပစၥည္းသည္ လာပို႕စဥ္ကအတုိင္း ပါကင္ပိတ္ျဖစ္ရပါမည္။

- ကုန္ပစၥည္းသည္ နဂိုမူလ ထုတ္ပိုးထားေသာ ပံုစံရွိရပါမည္။

- ကုန္ပစၥည္းသည္ အသစ္အတိုင္းရွိရမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳထားျခင္း မရွိရပါ။

- ကုန္ပစၥည္း ပ်က္စီးယုိယြင္းေနျခင္း မရွိရပါ။

- လာပို႕စဥ္ကအတုိင္း အမွတ္တံဆိပ္ ကပ္ျပားမ်ား ပါရွိရပါမည္။

- ကုန္ပစၥည္း ပ်က္စီးယုိယြင္းေနျခင္း မရွိရပါ။


လဲလွယ္/ေပးပို႕လုိေသာ ကုန္ပစၥည္းအား ကြ်ႏု္ပ္တုိ႕ဘက္မွ လာေရာက္မယူခင္ (သို႕) သင္ျပန္လာမေပးခင္ အထိ ပစၥည္းအား နဂိုမူလပံုစံအတိုင္း ထိန္းသိမ္းထားရပါမည္။ အကယ္၍ ကုန္ပစၥည္း (သို႕) ထုတ္ပိုးထားေသာ ပါကင္ ပ်က္စီးေနပါက ျပန္လည္ ေပးပို႕မွဳကို လက္ခံမည္ မဟုတ္ေသာေၾကာင္ ကုန္ပစၥည္းအား ေသေသခ်ာခ်ာ ထိန္းသိမ္း ထားရွိရန္ လိုအပ္ပါသည္။



ေနာက္ထပ္ မည္သည္႕အဆင့္ေတြလိုအပ္ပါသလဲ?

သင္၀ယ္ယူခဲ့ေသာကုန္ပစၥည္းအား ျပန္လည္ေပးပို႕လုိေၾကာင္း အေၾကာင္းၾကားၿပီးပါက ကြ်ႏု္ပ္တို႕မွ ပစၥည္းျပန္လည္ပို႕ေဆာင္ရန္ သင့္အား ဆက္သြယ္ေပးပါမည္


သင္ကိုယ္တုိင္လည္း ကြ်ႏု္ပ္တုိ႕၏ ရုံးသို႕ လာေရာက္ေပးပို႕ႏုိင္ပါသည္။

- အကယ္၍ ကြ်ႏ္ုပ္တုိ႕၏ စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမွဳ မရွိပါက ေငြျပန္အမ္းျခင္း မရွိဘဲ ကုန္ပစၥည္းအား သင့္ထံသို႕ ျပန္လည္ေပးပို႕မည္ျဖစ္ပါသည္။ - ျပန္ပို႕ေသာကုန္ပစၥည္းအား စစ္ေဆးၿပီး စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမွဳရွိပါက ရုံးဖြင့္ရက္ (အမ်ားဆံုး) ၁၄ရက္အတြင္း ပစၥည္းတန္ဖိုး ျပန္အမ္းေငြအား ျပန္ထုတ္ေပးမည္ ျဖစ္ပါသည္။